Mama, haven´t you heard?

När jag inte vet vad inlägget ska handla om, så skriver jag bitar ur låtar eller något annat mysigt. Precis som små fjortisar som skär sig med rakblad och nynnar till Kent. Kanske så mysigt dock, när jag tänker efter...

Hursomhelst!
Igår så fick jag ett besked i min brevlåda, som jag sällan får förutom räkningar. En vinst! Jag hade vunnit! Vad?
- 5 kondomer. Meningslöst egentligen, eftersom man kan tralla ner till ungdomsmottagningen och få en del där också, men jag blev extatisk. Jag ringde direkt upp Daniel för att berätta, men han sov. Han SOV! Så jag åkte ner till mamma som trodde jag vunnit något storslaget, men som sedan hymlade med ögonen.



Sen så fick jag lite heta tips om hur man skall undvika HIV. Och jag älskar infektioner! yay!




Såhär ser man ut ibland också. Om jag format det lite kortare så hade man nog sett ut som brorsan. Och om man sedan fixade lite skäggväxt vore vi kanske identiska. Men det är bara en teori!




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

You´re right!!!hehe

2009-09-24 @ 21:13:52
Postat av: Elina

Jag läste i DN om att kondomer inte är ett så säkert skydd som alla ger sken av typ.. risken av att smittas har man ju vid själva samlaget varför man bör skippa samlag. Det var ungefär så de menade. Tror jag. Typ ligg inte och du will stay frisk, ligg och du riskerar. Whatever... :) puss

2009-09-26 @ 02:05:45
URL: http://prinsesssurr.wordpress.com
Postat av: Vanja

Jag vet att det är säkert att leva isolerad, långt bort, kanske i en igloo. Men vem skulle välja att göra det?

Jag hörde förresten av en bekant som fått kondomer på Åselemarknad att deras kondom sprack en kväll. Det "roliga" var att de var skapta för dem i Afrika, för att förhindra Aids :D Jo tjena.

2009-09-26 @ 10:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0