Manikyrkväll a lá Desireé

Jag skapar ett inlägg idag, så får vi se var det tar oss.

Igår så hade jag och Mimmi planerat en liten myskväll för Desireé, vilket gick till på följande sätt:

1. Hon klev in i en stekhet lägenhet med ungifär 200 ljus överallt

2. Hon blev överrumplad av den fina delfinsången som jag hittat på spotify

3. Hon tyckte inte att det lät som Delfiner, snarare som skrikande eller torterade bebisar

4. Hon såg maten på bordet, samt de hälsosamma vindrinkarna Mimmi förberett

5. Hon fick kolla i min kyl och se att jag ej behöver tejp för att stänga det längre (avfrostat och fräscht, baby!)

6. Hon fick äta mat, få manikyr och avnjuta lite massage samt fotbad. Får inte glömma ansiktsmaskerna.

7. Hon fick naglarna målade. Jag hade hand om fötterna (hoho HAND om FÖTTERNA) och det såg kanske helt perfekt ut när jag var klar.


Allt som allt tyckte jag att det blev en rätt okej kväll. Det är ju somsagt Desireés vecka, och då får man leva upp till det. Ja vafan, om jag gifter mig någongång vill jag också bli ompysslad, minus delfinsången kanske. Det var nog mer tortyr än avslappning.



Ansiktsmasken var stekhet och gjorde så att huden blev alldeles torr. Sen luktade man myggmedel.


Bollen Mimmi har på huvudet hör ihop med sängen. Det är inte styling. Desireé var inte sugen på att bli fotad!




Ja det var allt för mig, nu ska jag dra mig vidare. Eventuellt ta mig en Dusch och taré lungt. Sen ska jag nog hämta hunden som är nere hos mamma. Eaaasyyy! ohhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0