Molly mus

Idag var man ute på promenad med brorsars dotter Molly och hade divirse djupa samtal ;

- Tycker inte Easy om att bajsa på lera?

- Nej, och inte på grus heller

- Tycker hon om att bajsa i gräs?

- Ja det gör hon faktiskt

- Här i skogen så finns det ett dött älghuvud

- Finns det döda älghuvuden, Molly? Spännande

- Ja det ligger här någonstans


En stund senare . . .


- Jag hittar inget dött älghuvud ju!!

- Nej, kanske en räv har tagit det.

- Hallå, det finns inga monster


Sen sa vi en massa annat också, men inte minst så intressant som det jag nyss nämnde. Kanske att vi hittade en gigantisk hög av skräp och kvistar som Molly sagt att de bränt ner, trots att det såg jävligt obränt ut.
Jag frågade om de skulle bränna den snart( tänkte att hon sagt fel), men då svarade hon bara att det var onödigt och tråkigt, eftersom de redan gjort det. Jo tjena :)


Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe jo det har legat ett älghuvud där men de tror att björnen tagit det.. högen eldades till valborg och blivit påfylld sen dess..nu sparar vi oss till valborg igen=)

2009-09-21 @ 21:06:24
Postat av: Vanjana Abrahamssana

Det var en sjujävla brasa det, inte rädd för skogsbrand? :)

2009-09-21 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0