Nybakta böllar och malgonäs

Idag beslöt vi oss faktiskt för att dra till Malgonäs för att snacka lite med dem, men när vi kom så drog Thomas. Han sa att han inte ville vara i närheten av oss, och att vi var som zigenare för honom. Sen åkte han iväg i bilen med sina foppatofflor på fötterna.


Nej han skulle jobba, så vi kom jävligt olägligt endå. Men kvar blev ju barnen och undersköna Susanne som bjöd på sin mammas nybakta bullar. Jag åt som en gris, och nu ska jag ner på gymmet och försöka bli av med det igen (like it´s gonna happen). 

När mitt fett väl har kommit så har det svårt att få det att gå igen. Som en objuden jävla gäst man inte bjuder på kaffe. Jag dricker inte kaffe heller dock, och bjuder aldrig på det heller. Jag är en skitkass värdinna.


Nu ska jag sluta babbla och dra innan jag växer fast i stolen. Heya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe du är så rolig min sköna!! hehe jag längtar rills jag får komma till Erika och äta era bullar och dricka en koppa java eller vad som nu kan tänkas bjudas..whatever så är jag säker på att det kommer att göra mig lycklig!!!!<Kram> PS du/ni kommer aldrig olämpligt, möjligtvis om vi skulle vara mitt i ett slagsmål och kasta Viktors träskor efter varandra( som vi så ofta gör )och ni skulle komma så precis att ni skulle få skorna på er, det skulle ju inte vara så lyckat ..men annars är det alltid lyckat när ni kommer och förgyller min tillvaro=)

2009-09-24 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0