Pizzadeg

Är jättetrött nu, inte bara rent fysiskt men också i allmänhet. På människor som egentligen inte bryr sig, på annat också men kommer inte riktigt på vad just nu. Knäppa människor. Voj voj.


Susanne var här och grävde lite i vår toalett och det var kul som alltid! Inte för att hon alltid gräver i folks toaletter, och det skulle hon kunna med den vetskap hon bär btw. Bara rent trevligt. Mamma bakade pizza och vi käkade det tills vi hamnade i gemensam koma.

Nu är jag så jävla trött att jag vill dö. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehehe ja du kan du hehe jag ska nog börja gräva i folks toaletter lite mer.hehe. om man kan uppleva det så trevligt...kram babe

2009-09-23 @ 23:48:56
Postat av: pubes

jag trodde du mena jag! jag som har rensat avloppet halva veckan!

2009-09-24 @ 00:26:43
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0