Sova

jag funderar på vad jag ska göra idag och kommer fram till.. att jag ska äta. Jag ska nog äta Lunch! Och sen.... fika? Ärsch, jag får se vad min spontanitet trollar fram! Kanske en bulle? Spännande!


Jag vaknade nästan nyss och undrade var min hund var. Jag undrar forfarande(inte) men iallafall. Jag har ungifär ingenting att skriva om, för ingenting har hänt än så länge. Funderar fortfarande på om jag har råd att åka till Umeå, för det är kanske bäst att spara pengar till Sthlm? Och så vill jag klippa mitt slitna skatbo till hår.


Jag ska nog gå förbi den där hippa frisörskan och fråga om hon har tid med mig(ingen gratisreklam här inte)!
Förutom för Livets apotek här i vilhelmina. Störtskön butik med asbra massage och hälsoprylar.
- Är du gravid? Inga problem, hon utför abort i källaren
- Är du fet? Hon ger dig steroider utan vidare!
- Är du deprimerad? Hon sjunger sånger med delfinljud!

Jag pratar såklart om min syster Viktoria på f.d Bergatrollet! Gå dit och kika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0