Ursch

Hellu! Fredagkväll, och jag sitter hemma hos mamma och tittar på när Easy i skrivande stund försöker att våldta Mira. Detta hände nyss, och jag hann knappt reagera. Eller jag reagerade inte alls. Jag fortsatte att skriva, som ni kanske ser.


Påtal om våldtäkt så kollade jag på "Färjan 3" på kanal 5. Där sjöng en gammal tant "my heart will go on" med Celine Dion, och jag vred mig i tvsoffan som en gammal blöt sursocka. Det var fruktansvärt.




Nu ska jag dra mig vidare hemmåt tror jag, mamma får fortsätta att se klart på "Diggeloo" ensam.



Kommentarer
Postat av: pubes

men herregud det är fredagkväll och jag städade! min kväll var värre kan jag lova!

2009-09-26 @ 01:30:00
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0