Troll och sånt

Inatt så var man uppe onödigt länge, så pass att man tillochmed missade Arkiv X. Vem gör det? Om man är vaken så ser man garanterat på Arkiv X som börjar halv 2 om nätterna. Det gjorde inte jag. Vill se det där avsnittet där en arg gräsmatta går runt och mördar folk.

-

Mimmi kom hit igår och såg på lite film (Troll) som hon förstås var jätteförtjust i. Hon har hela tiden sagt " jag hatar troll, de är så jävla äckliga", men då kunde jag inte motstå frestelsen. Så jag satte på dvdn när hon minst anade det( hon frågade om jag satte på "Troll"). Hon blev iallafall berörd och kom ihåg att Trollet hette Torac även 2 timmar efter att den var slut.

Hon skulle till Åre idag och stanna över helgen, så jag hoppas att det går bra och att hon får jobb. Men innandess så har vi annat att fokusera på, som bröllop och dylikt!


Get a room!


Sen ska man åka till Thomas och göra lite slingor i håret med mamma och Susi-Q. Det ska bli trevligt!




Kommentarer
Postat av: pubes

susie-q? JAG? =D

2009-09-11 @ 11:51:18
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vad heter låten du har när du spelar på tangenterna i nån bloggorama film på din förra blogg?

Kram

2009-09-11 @ 12:06:19
Postat av: Vanja

Pubes : nej tyvärr, men du får gärna komma endå! Jag får aldrig nog av Susie-Q´s!



Ninni: Det heter väl.. Wind it up med Gwen Stefani, om jag minns rätt. Fan pinsamt att jag låter sånt skit ligga kvar på min gamla.

2009-09-11 @ 13:08:23
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Haha neej sjukt skön! Du är grym!!

2009-09-11 @ 20:22:54
Postat av: mimmi

VANJA!! haha, ursh vilken äcklig bild!!!

2009-09-16 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0