The bag in the box

Nu har jag ätit fiskpinnar och hundra kilo potatismos.. herregud.. Jag ska ner på bodycenter sen och försöka göra mig av med det överflödiga. Känner mig som en stor köttig korv med nätlinne.


I helgen har man inte gjort så mycket, men i fredags så åkte man hem till Thomas i Malgonäs och drack lite vin med hans girlfriend. Vi satt uppe till klockan 5 och tjattrade som två berusade hönor om lite dittan och dattan, sen blev man så trött att man inte visste om man var sömnig eller alldeles för packad.

Hon frågade tillslut om påfyllning, och jag sa "Lite till". Med fasa så ser jag hur hon häller glaset smäckfullt med rött vin(som jag inte är speciellt förtjust i heller) och gapar. Det slutade endå med att vi båda fick hälla ut det resterande i slasken eftersom ingen orkade utsätta sig för mer.

Men det var otroligt trevligt!



Här ser ni rödvinsglaset from hell.
Sussane med sin tillbringare med vatten också i bakrunden, som nästan höll på att hällas ut!


Det är barnsligt, jag vet, men jag kunde inte låta bli att tycka att "Slidkniv" var roligt. Speciellt för dem i afrika som könsstympas varje dag.


Här är min hysteriska skithund Easy med Mira på stranden. Härligt!


Kommentarer
Postat av: DINA

tack för din röst :)

usch! slidkniv låter ju hemskt, typ ont XD

2009-09-08 @ 19:00:07
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0