WTF

Jag har något fasansfullt att bekänna. Jag har börjat att tycka om kanye West. Jag har försökt att dölja det in till det sista, men det fungerar bara inte. Det gick dåligt även när han sa det där om Beyonce när Taylor Swift tog emot sitt pris! Eller kanske inte, jag tyckte att han betedde sig som en jävla gris. Samma när han gjorde det mot ett gäng killar som ingen vet vilka de är.

Vissa låtar är bra. Inte så att jag dregglar och vill skrika hans namn. shhhh.... shhh....


Nåja, påtal om kändisar så fann jag detta i en tidning på Bodycenter. Jag tyckte att det var lite kul ;




Ja, Carin Götblad(Vem i helvete är det?) är lik Anne Hathaway. Iallafall om man ska gå ut efter vad denna skribent tycker. Jag fick nästan en smärre hjärtinfarkt när jag gick från folk som såg någorlunda lika ut till detta.



Vad tycker ni ?





Kommentarer
Postat av: elina

OMG verkligen sätter mitt godis i halsen ... HUR kan man jämföra dom två.. jag tror den där carin är någon slags polis mästare.. som inte har så mkt att säga och låter som en mes när hon pratar.. jag lyssnar mest på hur hon låter inte vad hon säger så hon kan ju tänkas säga bra saker ändå.. jag vet inte. Anyways, chokerande...

2009-10-01 @ 00:03:58
Postat av: burriburrsonja

jag gillar hon polismästarn. hon är en bra förebild för kvinnor.



jag tror det bara är ljuset som gör att dom är olika på bilderna. ljuset och att hon hethaway har make-up. och så att Carin håller på att tappa lösgomen.

2009-10-09 @ 17:41:14
URL: http://burriburr.se
Postat av: burriburrsonja

jag gillar hon polismästarn. hon är en bra förebild för kvinnor.



jag tror det bara är ljuset som gör att dom är olika på bilderna. ljuset och att hon hethaway har make-up. och så att Carin håller på att tappa lösgomen.

2009-10-09 @ 17:41:41
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0