Arbetsförmedlingen

Arbetsförmedlingen är ett pain in the ass. Jag sitter här just nu och väntar på lite personlig service, men det är ca 5 stycken svettiga byggare före mig i kön.

Sen kommer det massor av kostymnissar in hit också, med vattenkammat hår och glasögon. Kanske en portfölj. Ska det få dem att känna sig mindre arbetslösa? För de är precis lika mycket arbetslösa som de svettiga byggarna med overaller.


Och så är det ju jag då. Ja.. Arbetslös - svar ja. MEN jag har fått för sommaren! Ska jobba som personlig assistent här i Åkersberga på HELTID hela sommaren, om det går som det ska dvs. Kvinnan jag pratade med ansåg att bara komma från Norrland var en stor merit. Och att jag såg snäll ut.

Hon behövde inte ens kolla referenser för att hon gillade mig så mycket. Snacka om tur! Hon vet ju inte vilken gnällig liten bitch jag är i verkligheten.


Nej ni, den här dagen blev bättre än väntat!

Kommentarer
Postat av: pubes

GRATTIS!! =D å jag håller med henne, att komma från norrland ÄR en stor merit ;)

2010-04-12 @ 13:38:19
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Viktoria Bergqvist

Hej! WoW! Jättebra. Good for you. Hoppas att du trivs då bara :)

Vi kommer ner och hälsar på i sommar

2010-04-15 @ 12:06:21
Postat av: Vanja

Åh det ser jag fram emot :)!

2010-04-16 @ 20:52:12
URL: http://ww

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0