Besviken!

Inte nog med att Arbetsförmedlingen jävlas så att man inte ska få pengar någongång, dessutom så fick jag reda på att jag inte får plats i bilen hem till Vilhelmina imorrn(för mycket som skulle med till stugan).


Jag har tänkt skicka sms till alla hemma, men har nästan inga pengar kvar. Detta är ett billigt och "bekvämt" sätt att upplysa släktet. Men tvivlar dock på att de läser så ofta(hehe)... Jag fyller på mobilen senare, så då kan jag höra av mig mer ingående.

Jag hade sett fram emot det ganska mycket, men antar att man får stanna kvar här med Daniel och häcka tills påsklovet är över. Jag respekterar att det inte går, för det var det ju snack om i början. Men endå.


Får väl hosta upp lite pengar själv så att man kan flyga hem istället snart. Sen får man väl se. Jävla skit!



Min dag har bestått av ett flertal telefonsamtal och så körde jag in till Centrum själv för första gången. Själv! Inte för att det är så förbannat komplicerat, men med tanke på min hispighet så gick det exellent. Jag klarar faktiskt ett och annat, om jag vill.  



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag längtar sååååå efter dej!!! Önskar att jag hade råd att betala!!! Men ring Bengt!!!!!! Han lånar säkert ut.... Snälla,söta!!!!

2010-04-01 @ 20:45:19
Postat av: Anonym

Kul att du kommenterar!

2010-04-02 @ 11:12:53
Postat av: mamma

Snälla, kom hem!!!!

2010-04-02 @ 11:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0