Förberedelser för sommaren

Då har man beställt baddräkt! Den är så fin, jag håller nästan på att dö bara av tanken. Man bah "iihhh" och "oohh". Är mycket nöjd med mitt köp!




Eller vad tycker ni ?


-


Nej jag bara skojar med er. Aldrig att jag skulle ta på mig en blomsterkreation som denna. Eller kanske, det får tiden utvisa. 


Nej, jag valde denna:



Sen får man väl se om det är något att ha eller ej. Måste se till att ha trosor på mig när jag prövar(kan inte lovas), så att man kan skicka tillbaka och byta om det vore så att den inte passar.


Kommentarer
Postat av: pubes

hahaha gud, du skulle sett mig när jag såg första bilden! ba "va fan?" hahaha xD men den andra var jättefin! lite 50's över den :)

2010-04-12 @ 18:51:44
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: sonjaa

Hahaha minns du baddräkten mormor köpte till dig?

Det var sött men fan vilken ful baddräkt!!



Jag ser också fram emot att få testa min. (jag har köpt en likadan fast röd, så folk vet).

2010-04-12 @ 22:08:16
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0