Försäljarskräcken

Idag har man inskolats och skickat paket, hela fadderullan. Vi var nere i centrum för att köpa lite saker från apoteket när kvinnan jag jobbar med stannade för att prata med en bekant. Istället för att stå och lyssna gick jag in på Canons för att kolla runt lite.


Stod vid telefonerna när en man plötsligt hoppade fram från ett hörn och skrämde skiten ur mig. Han stod lite framåt med en böjd rygg och med handflatorna öppna.  Lite som om han skulle presentera en stor trollerishow. Allt gick väldigt snabbt när han frågade; " Skaru ha hjälp med något?". Jag sa nejtack och log lite stelt. Jag försökte kamouflera mina skräckkänslor och torka upp urinen som skvätt ner på golvet.




Han tänker kanske att om han skrämmer vettet ur kunderna på rätt sätt så säljer han mer. Jag har faktiskt ingen aning. Men han verkade trevlig... eller så var han seriemördare.







Kommentarer
Postat av: pubes

jag hade skrikit!

2010-04-29 @ 15:08:18
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0