Friday in tha house

För de flesta människorna i min ålder innebär Fredagar; Fest, dricka och dans. För mig (just nu) innebär det ; Se på tv, gå på stan och dricka en kopp vatten. Det enda som fattas är gungstolen.

Jag hörde rykten om att Mimmi var hemma hos Desireé igårkväll och jag fick en otrolig abstinens av att umgås med mina vänner. Varför ska de vara så långt bort? Som tur är kanske det inte tar alltför lång tid för dem att komma hit.

Men jag tycker ju såklart att de borde komma hit NU. Om jag vore miljonär skulle jag köpa dem en villa de kunde bo tillsammans med mig i, kollektivt. Lite som i "Tillsammans" fast utan hippiesarna.


Jag i mina classy 3D-glasögon. I en butik som var otroligt överdekorerad.




Idag ska vi väl åka och bada någonstans, men jag har ingen aning var. Kanske i Täby. Och så vill jag ha räkor med rom och creme freaiche! Det är det enda som lockar som fredagsmys at the moment.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0