Friday

Hejsan!


Nu är det äntligen Fredag. Jag hade jobbat och sådär, the usual. Det har varit trevligt, faktiskt så är det somsagt ett nice job att få umgås med barnen. Personalen är väl inte heller fel direkt! Inga klagomåwl.


Nu sitter jag och kollar på "Förkväll" och det är med alla utom Elisabeth Höglund i princip. Hon fick kicken, eller så slutade hon frivilligt, vettefan liksom. Jag hade ingenting emot henne faktiskt, däremot har jag lite svårt för Carolina Gynning. Men hon får ett plus för frisyren som oneklligen är snyggare än fröken Höglunds skatkreation.


Nu har jag ingenting mer att säga, känner jag. Hej hej!

Kommentarer
Postat av: pubes

jag har problem med anette kullgren! hon har vääääääääärldens längsta hårstrå på hakan som sticker ut, sen låter hon som om hon är aspackad! usch!

2010-04-16 @ 19:44:34
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0