Hejsan hoppsan

Jag såg somsagt "Avatar" i 3D igårkväll, och den var bra. Faktiskt mer än okej och värt pengarna man spenderade(150 spänn).


Som ni kanske har hört 3000 gånger, så läser jag aldrig någon sorts info om någon film innan jag ser dem. Jag försöker att undvika omslag också, pga att även dem kan vara rätt avslöjande. Jävla idioter. Man vill väl för i helvete inte veta vad som händer när man inte har sett den!

I trailers visas exakt alla höjdpunkter. Alla. Verkligen alla. Hur fan tänker ni? tvi tvi tvi!


Nu ska jag hoppa in i duschen och kleta in mig i lite tvål. Sen kanske jag smetar in mina skinkor med Choklad, inte bestämt ännu(har en duschcreme som luktar... just det... choklad).


Hoppas er helg varit prima! Men till er jag inte tycker om säger jag : bryr mig inte alls om era liv. 


Men jag tycker om de flesta. Ciao 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0