Hem till Sonja

Ikväll drar man till Götet, betydligt rikare också. Min rara moster gav mig 500(!!) kronor att roa mig med!
Men jag funderar dock på att lägga dem i mina besparingar, men kanske man skall ta med sig dem för säkerhetsskull... mm.. jag vet inte. Har precis råd med ett såntdär upplåsbart får. Har länge velat ha ett sådant!


Och så har man deklarerat också. Enkelt, snabbt och ja.. skönt att bli av med. Gött.



Vi höres människor!


Jag trodde förresten när jag var liten, att om man åkte till Göteborg så var det en självklarhet att få syn på Leif "Loket" Olsson någonstans. Så när vi åkte dit på skolresa höll jag ögonen öppna. Vilken besvikelse när det visade sig att det inte var så.





"Var tog Leif Loket vägen?".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0