Hemmä

Hejsan!

Jag är i Vilhelmia. I det föregående inlägget så ljög jag(1a April), men fick minsan inga starka reaktioner! Fy fabian! Eller jo, några stycken av min mamma, men ingen annan.

Är hemma hos min bror idag, vi var på "kalas" igår hos grannarna och söp oss redlösa. Jag försökte återfå min kontroll genom att dricka vatten, för fan vad jag hatar extremfylla. Det gick ganska bra, alla lever idag.

- Och när vi kom hem rev jag och Susanne av med lite singstar- jag förlorade. Kanske för att hon övar 300 ggr per dag. Fan vad jag ogillar Abbas högljudda falcettsång.


Vi kom nyss hem från en skotertur också minsan! Och jag har min Easy brevid mig. Min fina lilla vovve, som inte är min längre. Men gud vad hon är speciell, herregud liksom. Vilken hund.

Kommentarer
Postat av: barnvakten

Ja ja redlösa var väl att ta i ni gick ju upprätta allihopa o inte sluddra ni heller men ni kanske skärpte till er inför barnvakten eller???????????

2010-04-03 @ 17:24:42
Postat av: Partyprissan

Nej jag instämmer med föregående talare...vi var inte redlösa, men väl salongsberusade=)

Hur som helst så hade vi väldigt roligt och det är ju huvudsaken...

2010-04-03 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0