Ibland så..

Ibland så brukar jag ligga på kvällarna och tänka. Ja mest på forna tider faktiskt, glada minnen.

 

Jag sover i min morfars gamla tröja. Som jag dessutom gav honom. Den var för liten, så han hade den kanske 1 gång(gången han prövade den).


Jag har massor av tröjor som har varit morfars, som jag brukade lukta på ibland. Men nu har de varit använda och tvättade så pass många gånger att det luktar inte dem längre. Det luktar mest... mig och ett annat tvättmedel.

 

Jag har även min mormors gamla långkalsonger, som jag brukar använda som leggings. En stor succé om ni frågar mig, speciellt hos barnen. Man ser lite ut som en clown, fast med stil och små skor. Ja i jämnförelse med storleken clowner brukar ha på sina skor.

 

 

Påväg att söva i min coola "Morfarströja". Att jag ser drogad ut hör till själva sov-fasen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0