Införskaffning av nödvändiga föremål (ej dildos)

Idag har jag jöggat och pratat med min mor i 55 minuter. Inte samtidigt dock. Jag joggade innan jag ringde henne.

Två saker måste jag inhandla, som man inte kan leva utan. Ja om man vill vara vill vara bekväm så att säga.

Föremålen är följande :

*  Byxor
*  Sport-BH


Byxor har en funktion som fyller upp mycket i tillvaron. Man slipper gå bare-ass och skämmes, samt se någorlunda bra ut till exempel. Sport-Bh är ett måste om man vill jogga istället för att ha det som mig i dagsläget.
'
Alla mina bhar är i fel storlek, samt jävligt fula. Och att jogga i dem är en plåga utan dess like! Jag har äntligen ett par joggingskor som är fina och väldigt bekväma. Därför känns det så dumt att man inte kör ordentligt.


När man tappat 16 kilo och fortsätter att tappa så vågar man inte köpa så mycket nya kläder. Snart är väl även det för stort. Ett glädjedilemma, förstås, men endå ett dilemma.



Detta fungerar ju inte!


Haré era tokar!

Kommentarer
Postat av: pubes

ÅH!! Jag köpte en sport-bh på ellos från deras basic-blablabla, den är den bästa jag någonsin haft! har den jämt! knappt så jag tvättar den! :D kostade typ 99:- gå in å kolla!

2010-04-27 @ 20:15:31
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0