Lite bilder från dagens bravader

Hejsan! Eftersom att jag räknar med att ni är totalt uttråkade av vad jag har att säga, så lägger jag upp lite bilder istället. En skön och välförtjänad paus helt enkelt.


 

Jag tog tillfället i akt och fotograferade migsjälv i spegeln. Som en tvättäkta fjortis, yez. Men detta är iallafall klänningen jag beslöt mig för att köpa!

 

Här har vi även en tröja. 99 kronor i en affär som fick mig att må lite illa faktiskt. Allt var så jävla sött och puttinuttigt, fanns tex tröjor det stod " Everybody loves me" och "Wanna be my boyfriend?" på. Ursch. Detta var dock en blandning av död och sött, vilket passade mig fint.

 

Han som gjorde trycket måste ha varit påverkad av något.

 

Jag i min sötdöda tröja.

 

 

Daniel och en kompis i Kista Centrum. De satt och drack kaffe och skit medans jag rände runt i alla butiker.

Ja, och så har han på sig mina 3D-glasögon sen igår när vi såg "Avatar".

 

Fan vad fräckt.

 

 

Här pratades på persiska och jag förstod inte ett skit.

 

 

 

Nä, minsan! Ni slapp inte mitt prat. Jag pratade på. Eller skrev. Skitsamma.

 

Haré bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0