Lite spotifytips, anybody?



Varför finns inte denna version på Spotify? Det är ju den som är grrrreat.


Någon som har lite tips på musik? I am all ears.


Annars så tipsar jag er med detta:

1. David Guetta – Memories (Featuring Kid Cudi)

2. will.i.am – Big And Chunky (gammlåt, men fortfarande en favorit)

3. El Chombo – Chacarron - Radio Edit 07 (ohh yeah, chacarron!)

4.Kid Cudi – Pursuit Of Happiness (nightmare)

5. Missy Elliott – Pass That Dutch - Amended Version


Jag har 15 timmar musik i min spotifylista, men kan dessvärre inte dela med mig av allt.

Ni som redan har fått ta del av den - grattis, vilken tur ni har!





Kommentarer
Postat av: pubes

jag brukar lyssna på din spotifylista mer än min! du har sånna här missy-låtar som jag lyssnade på mycket förritin men som jag inte lagt in på min spotify:) men jag blir lika arg varje gång den där chicken dance går i gång...

2010-04-19 @ 15:02:45
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0