Luktar på bröd och monäy

Sitter och luktar på bröd samt skriver i bloggen. Det luktar gott, och vad mer finns det att säga?


Daniel tränar och jag väntar på honom så att vi kan åka hem tillsammans till the Åkersberga.

Och så ringde chifen och berättade att jag skall inskolas på Måndag och Onsdag hos den där mannen jag besökte igår! Han hade gillat mig, och assistenten hade däremot tyckt att jag varit lite för tyst.

Men hon pratade på ganska ordentligt, så inte ens den mest sociala hade fått chans att få en syl i vädret.

Chefen hade då sagt till henne att "Vanja är ju från Norrland". Lite som "Show some motha fuckah respect". Eller att det kanske är ett vanligt fenomen för dem som kommer från Norrland, lite som ett handikapp, att vara just tysta. Borde nästan få lite ersättning för det, tycker jag! Om man är lite handikappad skadar det ju inte.


Jag tycker nog iallafall att jag är rätt trevlig. Kanske lite seg och tillbakadragen i vissa situationer, men trevlig. Jag tror att det kommer att gå bra och jag ser fram emot att jobba lite!



Kommentarer
Postat av: pubes

kanske HON som ska söka jobb hos DIG en vacker dag?;)

2010-04-21 @ 18:23:58
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Sessan

GRATTIS! du är toppen, tyst eller inte, visa dem vad du går för!!! det är ju onödigt att prata om det inte finns nåt vettigt att säga, och har man dessutom någon som ordbajsar i sällskapet så är det ju någon annan som sköter skitsnacket så då kan man ju säga nåt själv om det är nåt vettigt som bör sägas...och ...hehe skoja ba! Du är bäst! Grattis igen och bamse kram

2010-04-21 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0