Makeover

Jag vet inte om man säger om vi haft en "Make over" lika mycket som en "makeover" dag idag, mor min och jag.

Köpte två paket hårfärg, sedan satsade mamma fullt i håret på mig(i icke sexuell benämning). Ett paket räckte, så hon åkte tillbaka till Domus och bytte till en annan nyans( I know, im a nice daughter).


Jag satsade i håret på henne, och nu väntar även hon på resultatet.

- Innan detta så var vi i Latikberg och hälsade på Bengt. Jag tog såklart tillfälle i akt och grävde fram en massa kläder jag inte kunde ha på mig förut. Typ byxor jag inte ens fick upp över låren.

Resultatet? En helt ny garderob av kläder jag tänkt skänka bort, som jag nu tänker spara. Jag prövade min gamla studentskjorta, och den passade såklart inte så jättebra. MEN - det närmar sig. När jag får på mig den så vet jag att mitt mål är nått. Iallafall hyffsat. Tänker gå ner lite mer än vad jag vägde in the good old days.



Bla bla bla, booring! Nu tänker jag sätta mig och se på "Bröderna Lejonhjärta". Häh ä gräjjor däh!







Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det kul när man själv kan se resultat av viktnedgång genom att man kan ha sina gamla kläder! Jag har ett par avklippta jeansshorts som jag testar lite då och då för att se hur de sitter, just för att bedömma om jag gått upp eller ner i vikt. Ett rätt smart sätt faktiskt, så slipper man vara så fixerad vid vågen. (ok så sa jag bara för att batterierna är slut men det Är faktiskt en genial grej)

2010-04-18 @ 14:14:32
URL: http://maulyn.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0