Nu ska jag gå och söka jobb

Hejsan. Hej san. Störde jag er med min särskrivning? Vad tråkigt.



Nu ska jag gå och söka jobb på det lokala äldreboendet i Åkersberga. Jag har klätt upp mig och doftar hårspray. Men inte "Fjortissnygg" utan "Proper och seriös".. ja med en doft av hårspray.

Jag har dessutom på mig en tröja som inte är struken. Jag vet hur noga andra är med sånt, men jag tror knappast att det har någon påverkan idag. Ska precis inte gå på ett podium.


Hejdå! Wish me lucky luck. Hejdå



Kommentarer
Postat av: pubes

"san" är mitt smeknamn! Hej San! Its me! Du hälsade på MIG!! yeeeeeeeeeeeeeeey! =D

2010-04-12 @ 13:34:51
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja herself

Om jag hade hälsat på dig, så hade jag skrivit " Hej San", för det är ett namn! Och namn skall alltid skrivas med stor bokstav i början. jag är lessen.

2010-04-13 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0