Traderaflopp

Jag satt nyss och kikade lite på Tradera.se och fann en peruk. Ni som följt mig och min blogg vet att jag bjudit på 2 stycken innan, och vunnit. Nu ligger de uppe på rummet och väntar på att bli använda någongång(När fan det ska bli vet jag inte).


Är inte intresserad av att bjuda på en ny, men kollar ibland för nöjes skull.


Hursomhelst så hittade jag en peruk som var så obeskrivligt ful och skabbig. Den sägs vara "oanvänd".

Titta själva:



Är det en död räv? Nåt sorts roadkill? Jag ser faktiskt inte!


Utropspriset ligger på 150 kronor...va? Har aldrig sett maken till flottigare rishår.

Vill man ha det så är det bara att klippa sig och inte tvätta håret på 4 veckor. Gratis. Man behöver inte buda på en peruk för att se så pass jävlig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0