Ute på stan, assåh. Vilt värre.

Vilt var det väl inte direkt, men vi var iallafall i Heron-city igårkväll och såg "Avatar" som planerat, och jag tycker att det var värt att se det i 3D. Det var längesen jag gick på en bio när jag var nöjd då jag lämnade biosalongen.

Vi var färdiga vid tolv och hemma vid halv 1. Sedan såg vi på film till klockan 3. Det blev sent med andra ord, men fan vá nice att hitta på något för en gångs skull.


Innan var vi på stan, och jag köpte en tröja för 90 spänn. Rätt nöjd. Rätt kul. More cheap stuff!

 

Och till Pubes: Väntar du med att duscha en vecka? Gud vad hardcore. Jag erkänner mig besegrad.


Kommentarer
Postat av: pubes

Ja minst! Jag tror mitt rekord ligger på 14 dagar. Å då har jag rört mig bland folk under tiden!

2010-04-18 @ 14:33:57
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: mamma

usch, va tråkigt jag har!!!! Vad gör du?

2010-04-18 @ 15:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0