Vad är det jag ser?

 

Hejsan! Detta är då jag i klänningen jag köpte i förrgår.


Det första jag tänkte på när jag såg bilden var följande:

 

1. Fan vad blek jag är alltså. Måste snart ta mig en dusch i lite brun sörja, annars kan folk tro att jag har alldeles för riklig mens eller att man eventuellt är döende. Inget av alternativen känns lockande.

 

2. Oj vad långt hår jag fått helt plötsligt. När kom det? In an instant? Väx så det täcker brösten åtminstånde, sedan är jag nöjd.

 

3. Samma låtar kommer upp på spotify hela tiden. Jag har valt att spela dem lite huxflux, men liksfan kommer "Muse - Unintended" upp. Inte speciellt peppande. Mest deprimerande. Har ingenting med bilden att göra dock.

 

 

Sen reklamen med URSCHER (jag vet att det stavas Usher men väljer att skriva det förolämpande) i reklamerna... Tvi tvi tvi. Han är så le. Jag vill inte köpa din lea skiva, en mindre lyssna på den i spotify.

 

 

Godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: Elina

När jag såg den här bilden tänkte jag - 1. DAEMN VAD SNYGG!! 2. Är det seriöst Vanja? 3. Hallå vad har jag missat, SJUKT SNYGGT HÅR!!!

2010-04-22 @ 01:08:31
URL: http://anderssonelina.blogg.se/
Postat av: pubes

omg fan va snygg du var på bilden!! =O inte för att du var stor förut, men jävlar va det syns att du har gått ner! =O dessutom älskar jag ditt hår, skitsnyggt!! lite mörka slingor i det där and you could be a top model! thats fo sho!

2010-04-22 @ 07:21:49
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Sessan

Min lilla beuty princess, blek om nosen likt snövit, vacker som törnrosa och rolig som svullo=) hehe skoja ba på det sistnämnda, men jag kom inte på nåt annat

2010-04-22 @ 12:15:53
Postat av: Vanja herself

Hehe nu får ni mig att rodna, vad fasen liksom. Tack så mycket, det är alltid kul att få lite smicker! Nog för att detta kanske var lite mer än så. Elina, du borde ju ha lagt märke till mig när ni var och hälsade på hehe, men det är kanske lite så lätt att lägga märke till detaljer. Som mitt ansikte och hår.



Och Sessan, vadå skämta om det sista? Jag är gärna kul som Svullo, bortsett från vissa saker kanske. Har ogärna på mig slitna kostymer med dynga på.

2010-04-22 @ 14:11:57
Postat av: Vanja herself

Och ojsan Elina, trodde du var min kusin. Men det var ju du, en helt annan Elina ! Kul att du kikar in ibland också. Hoppas allt är bra med dig :) Och tack för komplimangerna.

2010-04-22 @ 17:24:37
Postat av: sessan

ja men okej då, du är lika kul om svullo=)

2010-04-22 @ 17:59:34
Postat av: sonjaa

du vet du är god damn hot på bilden!

2010-04-23 @ 22:54:00
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0