Jag gör ett försök

Helloow! Nu gör jag ett försök med att uppdatera min blogg, men vet dock inte riktigt vad jag skall förtälja.
Har inte räddat en hemlös uggla genom att tälja ett hål i ett träd, har inte avlat en RIKTIG jultome för barnen att tro på. Inte heller har jag kissat Usama Bin Laden i ansiktet.

Jag har inte gjort något av detta. Men däremot så har jag börjat skolan, jobbat på notiser och intervjuer etc. Jag har dessutom hittat ett tillfälligt boende i 4 månader som gör det betydligt lättare att komma till och från skolan! Jag har fått mer jobb som ska bli schemalagt och presenterat på måndag.

Jag kom till Stockholm med ingenting, till ingenting. Känner mig så otroligt lyckligt lottad, men antar att det snart vänder.

Snart blir jag avstängd från skolan, Jobbet vill inte ha mig mer, CSN slutar att ge ut pengar och lägenhet kommer jag förmodligen aldrig att finna. Hehe men tillsdess så njuter jag av fulla drag.


I september kommer mina bäästisarrr till Stockholm och jag längtar hela tiden !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0