Lite bilder fra Å to the Kersberga

 

Varje dag när jag slutat jobba cyklar jag förbi här, och oftast så sitter det ett gäng människor och super.

VARJE DAG! Jag tänkte att jag skulle svepa förbi och se hur det såg ut.

 

Skor och massor av kapsyler

 

En slags lampa, för när det är mörkt ute?

 

Ytterligare ett par skor och massor av cigarettpaket.

 

 

Hur går de hem utan skor? Med tanke på sandalerna så kanske jesus kikat förbi och gått över kapsylerna som han gjorde med vattnet in the good old days. Det verkar vara den enda vettiga förklaringen.

 

 

Hittade en stilig mördarsnigel i buskarna. Efter regn så får jag lov att cykla sicksack för att inte ha ihjäl dem.

Dumma jävla djur.

 

 

You said it, sister! Hon har gråtit ut konstant under 10 år. Vad är hon känd för nu igen? Jag kommer fan inte ihåg. Hon måste väl ha gjort något innan hon åkte dit för rattfylla.

 




Kommentarer
Postat av: pubes

hon åt korv!

2010-08-10 @ 14:16:35
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: jag förstår dig! jag tog tag i det på en gång, när jag ändå bara jobbade typ 50%. känns väldigt skönt att inte ha det släpandes idag! :)

2010-08-12 @ 23:11:50
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0