Mitt liv som begynnande journalist (öh)

Jag sitter hemma från skolan och känner mig lagomt fräsch. Jag har försökt att jobba lite på min klasskamrats personporträtt, men det är inte så hiskerligt lätt. Dock så har hon faktiskt levt ett rätt intressant liv i Hollywood, till skillnad från mig som bott i Latikberg. Det blir svårare för henne med andra ord, att vinkla berättandet på ett gripande sätt om mitt liv där. Jag berättade att jag kört Ockelbo och inte kan svänga ordentligt. Man måste börja svänga en halvtimme innan själva kurvan kommer, annars kör man in i ett träd eller två.

Interesting scheisse.
'
Hon har faktiskt sett Lindsey Lohan hångla upp en kille mot väggen också! Deni! Och hon går i min klass. Och jag har tagit på henne(hon rörde min axel), samt känt Hollywood sprida sig i både kropp och sinne.




Det var lite såhär mellan mig och min nya klasskamrat.




Jag ska skicka in mitt CSNpapper också, det blev fullt lån. För jag vet inte hur länge jag har jobb, och det jag kommer få är inte mycket. Det jag inte behöver lägger jag undan nagerst och sparar tills det är läge att ta fram dem igen. Booya!

Längtar tills det blir flytt och "egen" lägenhet. Synd att det inte blev innan mina p to the olers kom till Stockholm dock. Men vi överlever.



 

Jag smäller av! Borde finnas fler karlar som detta.

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha! Älskar det där south park klippet! När jag blev dumpad av min kille på gymnasiet gick jag direkt och köpte soundtracket till bigger longer uncut och körde den frenetiskt för att dämpa min sorg. det funkade alldeles utmärkt! och du.. latikberg verkar grymt. mkt bättre än hollywood på många sätt ;)

2010-08-31 @ 08:55:00
Postat av: Vanja herself

hehe verkar vara ett lite udda sätt att komma över en förlorad kärlek! Men det är klart, helar ju på ett speciellt sätt, im not blaming you. Ska ha det i minnet om samma sak händer mig i framtiden.



och öhhh... Latikberg grymmare än Hollywood? Kanske om man bygger en hemlig nöjespark i skogen som mina syrra lurade i mig att det fanns. Typ tallar som fungerade som mänsliga slangbellor.



Vi ses i skolan imörrn!

2010-08-31 @ 23:20:52
Postat av: elina

HAHAHA mänskliga slangbellor, var ju skitkul, det gäller ju att ha fantasi! Just nu bor du i landet far-far away, i ett PALATS också.. är det inte fantastiskt:P Det jag egentligen skulle säga var väl att FAN va sur jag skulle bli.. komma där och ha sagt upp mig, helvetes karl!

2010-09-09 @ 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0