London

Hello there! Im sitting here in London, drinking some tea and eating scones. Not. But i would like it very much.
ohh... What more to say, than these interesting facts?

Jag har varit vid London Bridge idag och varit i nan kallare dar de jagade oss med motorsagar. Det var spannande.
Och sa sag jag bron, fortsas. Herregud vad irriterande att inte ha alla bokstaver pa tangentbordet.


Hursomhelst! Im having a mighty fine time med min homie Mimmi. Jag stannar till den andra januari. Sitter pa nat internetcafe nu vettu. Det ligger till sa.

Vad mer? Have to think... nah. Got my eyebrow pierced. London is turning me to a bad girl. Not.


Heya! See yall soon, ya hear!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0