Alla hjärtans dag-present

Hooowdy hoooow!


Idag när jag satt framför datorn och hörde posten komma, hörde jag även hur dörrklockan ringde. Jag hann springa in i vardagsrummet och ta på mig byxorna(ja jag var byxlös) och öppna dörren innan postmannen (also  called Lars, från latikberg) hann dra iväg.


I hans hand fanns ett stort kuvert. Lätt och inte hårt alls. Stort. Jag tänkte "vadfan är detta", men med glädje. Jag rev upp paketet och fann en teckning av mig, som Daniel syrra ritat. Fattar ni hur roligt det är att hitta saker i posten som INTE är från skatteverket?


klicka för att få större



Jag älskar kreativa och personliga, handgjorda saker! Damn this was fun. Tack så mycket, Maryam!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad gör du?????

2010-02-13 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0