Candy Shop

Tjohej!

- Gamm-musik man glömt bort om stora rövar och ollon har dykt upp i huvudet igen. Bara att le´t upp na pa spotify!


Igårkväll så besökte man sin bror, och blev bortskämd med morötter och dipp. Det är faktiskt jävligt gott och förvånansvärt givande. Ibland glömde jag bort mig och satt som ett fån med öppen mun.


Det är min sista helg någonsin i min lägenhet. Det är nästan lite tragiskt, men vad ska man göra? Försöka fira så gott man kan, se så många "sex and the city"-avsnitt man orkar och umgås med Desirée. För att inte glömma mitt kära badkar! Fasen, vad jag kommer att sakna den varma omhändertagelsen den givit mig under svåra tider.

- En gång när jag var sjuk, la jag mig i badkaret och flöt runt i ren harmoni. Jag somnade faktiskt - inte lika bra. Men jag är som en kork i vatten, för att få mig att sjunka måste jag nästan vara död redan innan man lägger mig i däri. Och vad är oddsen för att det ska hända?


Sen en liten update på min diet också : - 5 kilo på ca 2½ vecka. Det är inte illa pissat, kombinerat med långa promenader. Jag vill få det att sjunka ännu mer, så det är en bit kvar. Bara att satsa (i icke sexuell mening).


Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

Wow, bra jobbat! :-D

2010-02-19 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0