Den sämsta film jag någonsin sett

Jag sitter i skrivande stund och kollar på en film vid namn "InAlienable". Det är absolut, utan någon somhelst tvekan, den sämsta skit jag någonsin sett. Och jag menar det.


Man kan se den om man ligger på ett sjukhus utan möjlighet att byta kanal, eller om man är fängslad under tortyr.

Kan berätta kort vad den handlar om :

En man förlorar sin fru och barn i en bilolycka. De fjantar sig och är lyckliga i början(bryr mig inte om jag avslöjar något, det är endå bara skit). De dör somsagt i en bilolycka när de sjunger "imse vimse spindel".

- Sedan kommer en bondfan in i labbet han jobbar i med en sten. Stenen kommer från rymden och är en utomjordist parasit som sätter sig i honom, som han sedan föder ut och kallar för sin son.

Sedan kommer FBI och tar dem, sedan blir det rättegång om vem som ska få vårdnaden eftersom "ungen" har mänskligt DNA.

Ett smakprov:



Jag hade kramper i magen redan i början, men eftersom jag betalar med poäng för att se film på hemsidan så gatt jag se hela. En ren principsak.

Om jag tyckte att "District 9" var bra, var detta den raka motsatsen. Trailern är bättre än filmen, jävligt missledande. Eller inte direkt, men har man sett den förstår man vad jag menar. Men se den för guds skull inte!

Rekommendera den till folk ni hatar.


Den får 10 spyhögar av 9

Hansa Wikla out

p.s! Mannen filmen handlade om var obeskrivligt störande. Och tjejen som var 20 år yngre, vad såg hon i honom? Det enda han ville, var att jaga den där jävla alienungen som besatt och kalla honom för sin son.




Jag har sagt mitt. Jag tror att ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Kanelbien

Om några är kära i början aav filmer så brukar de oftast dö på ena eller andra sättet.Jag tål¨inte se filmer med utomjordingar och sånt, huvva!

2010-02-05 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0