Folktandvården, yay.

Måste börja plocka ihop inne i lägenheten nu. Men jag har ingen ork eller lust, vad i helvete liksom. Sen har jag börjat att må illa igen, MEN!

Jag var hos tandläkaren nu imorse på en undersökning.
Jag var väldigt nervös eftersom mina tänder har en tendens att "hacka sig". Typ att det lossnar små tandbitar längst ut i spetsarna. Det har bara hänt två gånger dock, men iallafall(illustrera mig ej som en skabbig gammal gubbe med tandlossning).

Hon började med en röntgen. Hon kollade och skrapade. Gjorde en bedömning. Resultatet? HÅLFRI! Jag kan nu med gott samvete fira 21 år utan hål, och det känns fruktansvärt nice. Hade man mått bättre hade jag lätt dansat lambada med en influens av Samba.


Jag införskaffade även en tandförsäkring, som går på 108 kronor i månaden. Inte alls så farligt. För en gubbe med tandlossning.

Kommentarer
Postat av: pubes

jag måste skaffa en sån försäkring! måste man gå på en undersökning för att skaffa en sån?

2010-02-23 @ 16:25:51
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0