Hellow there good folks

Hejsan!

Gud vad allt kör ihop sig. Jag pratade med Vibo(vilhelmina bostäder) och fick veta att ingen vill ha lägenheten innan den 15e. Det gör mig väldigt lessen i ögat, för då måste jag betala hela hyran för februari. Likabra jag stannar tills dess då, för inte vill jag betala en hyra jag inte utnyttjar till fullo.

Så kära vilhelminabor, ni får tyvärr dras med mig några veckor extra. Om så är fallet alltså. Daniel kommer nog inte att gilla det, men karljäveln måste acceptera mitt beslut. Vi kommer endå att återförenas i Sthlm inom en väldigt snar framtid!

Vad mer då..



hehe gud vad bra de är, och dessa fick min bror och Susanne se i helgen!

 

 

Under den tiden passade vi barnen, och den sista dagen satt jag och Lukas och spelade GTA hela tiden.

 

Jag frågade om jag fick spela, och som den gentleman han är svarade han:

"Men absolut får du spela, utan tvekan. Kom och sätt dig!".

 

Jag sa till honom att jag ville spela ett spel där man kunde döda människor, och över det blev han helt exhalterad. Först spelade vi ett spel med en Alien, där man skulle utrota mänskligheten.

 

Kul, men väldigt jobbigt. Man gatt sköta kameravinkeln själv hela tiden och jag och min ålderdom kunde inte hänga med. Så då bytte vi till GTA. Fyfan vad skoj, fick stjäla pansarvagnar och allt möjligt och köra på folk jag kände agg gentemot.

 

Jag är rädd att han skadat mig. Nästa gång jag hälsar på vill jag spela GTA natten lång, utan sällskap från Susanne och Thomas. Om de inte vill spela med mig förstås!

 

 

You mothafucka piece of shit!


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag =)

2010-02-01 @ 17:50:46
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Sessan

hehe jassså ja ... måste nog sätta spelförbud för dig...

2010-02-01 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0