It´s ya birthday!

En lista på saker jag önskar till min nästa födelsedag :

1. Att man istället för "Ja må du leva", sjunga "Go Vanja, it´s ya birthday, were gonna party like it´s ya birthday"




2. Att man ger mig handgjorda och kreativa saker. Jag älskar saker med en tanke bakom! Men allt är givetvis välkommet. Jag är inte den som klagar.

3. Gräddtårta. Fuck this diet, om jag fortfarande håller på med den i sommar ska jag bannemig ha tårta endå.
En med grädde, marsansås och jordgubbar. En sån som min älskade mamma alltid bakat på mina födelsedagar hittills.

4. Att min familj och vänner kan vara med. Det är säkert omöjligt, men det hade varit nice! Annars får jag skynda på Daniel med den där Minigrisen han lovat mig. På med partyhatten och böka runt på gården. Bättre än ingenting!


Sen är det ingenting mer. Kan ju säga att jag önskar mitt ett slott eller en superny bil som fjantarna i "My sweet 16" på MTV, men inte. När jag tänker efter, räcker ett simpelt "grattis" rätt långt det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0