Jobb jobb jobb!

Hellooow!


Jag är just nu så glad att jag hoppar lite ryckigt på min stol. Fick nyss reda på att jag fått lite jobb i Sthlm som fritidsvikarie, och att jag hinner installera mig hos Annika innan jag börjar. Det är på samma skola som hon jobbar, och det var även hon som rekommenderade mig.

- Det känns verkligen hur roligt somhelst, och som en bra start! Sen får man väl se om det blir mer eller inte. Måste dock fixa ett nytt pappersutrag från polisen, har slarvat bort mitt gamla. De måste ju se att jag inte antastat barn tidigare i mitt liv, så att jag inte gör det på deras skola heller.


Att antasta barn är inte riktigt min grejj. Gamlingar däremot... morr och grr!

Nej fy.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Halllå! gu va det är trist att inte kunna skicka hundra sms till dig om dagen...Grattis, vad kul att du fått jobb.... när ses vi? vad gör du? visst kommer du och bor här bröllopshelgen? Jag räknar med det, hoppas verkligen att du kan....kram fina du

2010-02-17 @ 17:43:41
Postat av: pubes

men guuuuuud va kul!! :D grattisgrattisgrattis!! =D

2010-02-17 @ 17:45:56
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej grattis till jobbet.

synd bara att ska fara så långt bort ,men det är nog bra för dig.hoppas att inte jag tillhör dom gamlingar du morrar åt.kram

2010-02-18 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0