Klänning och blod (inte mens)

Hellow and how do ya do.


Nu sitter jag hemma hos thomas och lyssnar på klirret i köket(jag sitter i princip i köket, men det har ingen betydelse). Med "i princip" menar jag att jag sitter i köket. Datorn är i köket. Punkt.


Jag har fått min klänning i posten också, och det har gjort mig väldigt glad. Det var spännande att pröva, och jag fick på mig den. Men sen försvann liksom känslan, och jag började spela GTA istället. Jag har mördat så att jag har huvudvärk, men mest har jag nog huvudvärk av dieten. Kolhydrat-abstinens. Ska nog gå upp en snabbis igen och döda nån polis. De är så lea (med all respekt för lagen).


Hejka dejta!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Klänningen är fantastiskt vacker och du likaså..Du i klänningen var som en otroligt söt pralin, som ett äkta par som nyligen gift sig, liksom, 2 i en blev en...förstår du vad jag menar????

2010-02-03 @ 20:54:54
Postat av: pubes

alltså.. är det en bröllopsklänning du köpt?! är det så!? det var min första magkänsla när du helt plötsligt fick panik över att hitta en klänning. TELL ME!!!!!!

2010-02-07 @ 05:16:13
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0