late night underworld... oohh

Men tjenare på er!



Nu är klockan 02:00 och jag sitter vaken och halvglor på "andra avenyn". Jag har redan sett avsnittet, så om jag verkligen är fokuserad är inte relevant. Ointressant! *spottar*


Ikväll har man sett hela serien "Underworld" med Desireé och ungarna. Men ungarna var nog mer inne med att glo in i sina datorskärmar dock. Jag har ingen somhelst pli på dem. Jag fick dem dock till att hacka grönsaker till tortillasen vi åt till middag, med en ironfist, som man kallar det. Snart ska jag kila till sängen och drömma om konstiga saker som vanligt.

Ofta flyger jag runt och gömmer mig för drakar. Men jag diggar drakar, så varför försöker man inte bli vän med dem istället? Vet inte!


uhum! Ikväll var Daniel på fest och flamsade runt. Imorrn ska han lyfta möbler och utöva sin manliga styrka. Han är verkligen stark, han orkar lyfta mig(på ett icke sexuellt plan).  Max 15 sekunder kanske, men det är nog för att få mig imponerad!


Godnatt. jag blir överraskad om ni orkat läsa enda hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0