Men hellöw

Hejsan mina läsare(jag vet iallafall några), vad tror ni att jag hittat på för bus nudå? Förmodligen ingenting! Det enda jag gör är att planera min flyttning, och hur jag skall ta mig till Stockholm på smidigaste sätt. Funderar på buss, inte lika jävla långt bort som när man kommer till Arlanda.

Arlanda is a bitch.

Jag trodde Daniel lämnat sin gigantiska väska här, men det har han inte. Jag ska inte behöva leta, för så pass gigantisk som den är - hade jag hittat den för längesen. Men jag har lätt för att missa saker dock. Men inte Elefanter, dem ser jag lätt. Om man är på Zoo dvs, och om någon pekar ut dem.


Nej ska sova och se på "Sex and the city", fast inte i den ordningen.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0