Men oopsy

Hellöööw!



Jag har inte skrivit på sistånde eftersom jag inte orkat. Igår var jag i Lycksele med Bengan och mamma, och efter det kom jag hem och chillade framför tvn.
Sen innan jag somnade så ringde jag till Daniel, som ville berätta hur mycket hans kropp ömmade efter att ha...onananerat, nej skojar bara, lyft möbler.


I Lycksele köpte jag två par leggings, ett par silvriga a lá gaydisco för 50 spänn och ett par vanliga.
Bengt var på sjukan för nån rutinkoll och vi fick vänta i ca 200 år innan vi kunde bege oss hemmåt igen. Men jag tyckte dagen blev väldigt lyckad!


Nu har jag skrivit ett inlägg som bara är roligt för dem som känner mig. Och för dem som spionerar i ren allmänhet.


Haré gött!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Kul att du fått åka till cityneonen Lycksele du också..synd att jag inte visste det bara för då hade du kunnat hämta ut ett par nya discoleggings på lindex som de lagt undan för Poppans skull=)men det ordnar sig med dem ändå! Bra att det gick bra... vart köpte du leggingsen?

Länge sen sist nu... saknar måttbandet..hehe hur går det för dig? håller du the diet? kram fina du

2010-02-09 @ 12:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0