Min natt med Roland Svensson

Bläääärp!

Spydde nästan lite i munnen av tanken. Tänker inte ens hitta på ett snuskigt fantasiscenario, för bara det skulle skada mig alltför hårt i framtiden. 

- Kom nyss hem från min bror och funderar på att ta en ordentlig dusch. Jag luktar gammal grädde med för gamla jordgubbar, och det käns inte alls fräscht. Tim gav mig en puss som fortfarande sitter fast i ansiktet, lite säckel här och lite klubba där(det får dock sitta i hur länge det vill).


Nej jag är så hjärndöd att jag inte orkar hitta på något att skriva om. Det är dock roligt att vara ute på näset, det är härligt.





Kommentarer
Postat av: Sessan

youre welcome..å sluta fantisera nu...

Kram fina du

2010-02-04 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0