Mina tänder

Mitt i städarandan så tar jag ett andetag(kul) och känner efter i mina tänder.

- De snackar om en "tandläkarfräsch känsla i munnen" efter att ha varit på undersökning. Men var är den? Mina tänder är ömma och tandköttet lika så. Det kändes nästan som om hon försökte såga sig igenom käken med tandtråden faktiskt.

Var hon arg över min karies, eller var det något annat?
Var jag ful? Sa jag något som inte var roligt? Något olämpligt? Var hon kanske avis över att jag aldrig haft hål i hela mitt liv(Det står säkert på den lilla skärmen).  Läser hon min blogg och tycker att den är tråkig?


Många frågor man velat ha svar på.


Nu ska jag lyssna på musik och peppa mig till att diska min jävla disk. Jag önskar att Desireé hade varit hemma, det hade varit trevligt med lite sällskap. Och hon hjälper mig alltid, som den genomgoda kvinnan hon är.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: jeeez! =S ja, det är ju därför jag har dragit ut på tandläkarbesöket hur länge som helst, för jag har antagit att det kommer att kosta en hel del!:P måste kolla upp om det är så i ume också!

2010-02-23 @ 16:52:48
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0