Övertalad - guilty as charged

Det blev endå så att vi drog på hotellet igår. Anledningen? Kolla föregående inlägg om Desireés övertalningsförmåga.
Det är helt sjukt, man kan knappt vika sig. Antingen ger hon en arg blick, eller så säger hon "jävla knäppskallar, VI SKA GÅ" kombinerat med en arg blick. Det går helt enkelt inte att ta sig ur.


180 spänn. Men det blev en del dans iallafall, svetten rann så att man kunde frisera håret hur man ville. Om det är för att man är otränad eller för att man gav järnet i hundra år, vet man inte. Innan det satt vi på mitt golv, och Pc kom förbi en sväng. Det var nice, såklart! I slutändan blev det en bra kväll, och jag är nöjd.

- Sen när vi kom hem till Desireé hade Mimmi den geniala idén att dela säng, som förut. De som sett Dessans säng, förstår att nästan vadsomhelst skulle få plats. Men nej! Hon ville ha sitt space. Så vi tog ner lite kattfiltar från hyllan i förrådet och sov på golvet, och sen när Desireé gått till jobbet hoppade vi upp i sängen. Helt magiskt.




Nu har jag kanske gett bilden av att Desireé är en bitch. Och ja, det är hon verkligen. Men en bitch med ett hjärta av renaste guld! Och det uppskattar vi.

 

Grattis till min syster Vickan som fyllde år igår också! Vi var där ikväll och käkade gómat med lite tårta. Jag kunde inte låta bli att ta en liiiiten bit. Mitt nya liv börjar imorrn. Har man varit onyttig hela jävla helgen, spelade det ingen roll idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0