Slam! Smack my bitch up

Hellow, nu har Jenny och Emma varit på Frasses, och hur frestande det än må ha varit, så stod jag emot frestelsen! Jag är imponerad av min starka diciplinkänsla. Jag tänker " Fett ger mindre fett, grädde och jordgubbar sen!! SEN!! SEN!!!".


Desireé har dock varit en stor besvikelse. Igår köpte hon en godispåse så stor att självaste Peter harrysson skulle ha rodnat. Men idag ringde hon igen och frågade om man kunde äta lever på dieten, och om rom var okej. Jag menar, herregud kvinna! Make up you motha fucka mind. Vill du ha lite inre frid eller ej?


EFTERLYSNING!

Nån som har lite bra musik? Skicka länk till er spotifylista eller något.
Men det lär ni knappast göra, för ni gör aldrig saker jag ber om! Har för lite läsare... *lessen*



Kommentarer
Postat av: pubes

Henne hade du minsann inte på din spotify:

http://open.spotify.com/user/tontsus/playlist/2zHSZfDScRk8ipgNMDLTjr

2010-02-06 @ 18:29:22
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0