Städning på schemat.

Idag är det mer städning på schemat. Hur pass mamma är peppad eller ej, kan diskuteras. Försöker muta henne med gófika, men endå verkar hon tveksam. Det är trots allt inte speciellt skitroligt att vara i en lägenhet utan musik eller tv. Kvalitén på ljudet från min mobil är sådär.

Jag sitter i en ful blommig nattskjorta, och det är dags för en uppryckning. Funderar på att gå förbi Canons med min mobil och höra vad de kan göra åt den. Det är något fel när laddningen knappt fungerar, samt handsfreen. Det är det som är viktigast för mig. Kunna lyssna på musik när jag promenerar!


Anywhoo, vad ska man säga. Boooring! Men jag har inte tid att sitta mer här nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0