The last night

Ikväll var kvällen. Kvällen då man umgicks med tjejerna för sista gången på väldigt, väldigt länge(känns det som). Mimmi åker tillbaka till Åre, Desireé försvinner på Söndag. Kan inte göra annat än att lägga upp ett litet kollage i deras ära:

Vi har mycket kul tillsammans, med andra ord.

 

Och vad skall man göra nudå? Aye aye aye. Tur Desireé stannar tills på Söndag iallafall, då hinner man med några promenader. Det har blivit något av en tradition att göra det varje dag.

 

Daniel har dock lovat mig en gris. Alltså inte en mänsklig gris, aka mansgris. En riktigt minigris!

Det var ingenting med Mimmi och Desireé att göra, men bara en tanke. Grisen kan gå på promenader med mig. Då slipper jag skämmas över min dåliga kondis.

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0